Veröffentlichungen
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- Kersten, K., Schelletter, C., Bruhn, A.-C. und Ponto, K. (2021). Quality of L2 input and cognitive skills predict L2 grammar comprehension in instructed SLA independently. Languages : Open Access Journal, 6, 1–19.
- Kersten, K., Bruhn, A.-C., Böhnke, J., Ponto, K. und Greve, W. (2022). Teacher Input Observation Scheme (TIOS) – Deutsche Version für sprachsensiblen Unterricht. Studies on Multilingualism in Language Education, 10. Hildesheim: Universität Hildesheim.
- Kersten, K., Bruhn, A.-C., Böhnke, J., Ponto, K. und Greve, W. (2021). Teacher Input Observation Scheme (TIOS) – Deutsche Version für L2. Studies on Multilingualism in Language Education, 7. Hildesheim: Universität Hildesheim.
- Kersten, K., Bruhn, A.-C., Schäfer, R., von Bronsart, K. und Greve, W. (2021). Fragebogen zum verbalen Selbstkonzept im Kindesalter. Studies on Multilingualism in Language Education, 9. Hildesheim: Universität Hildesheim.
- Kersten, K., Ponto, K. und Bruhn, A.-C. (2021). Family and language background questionnaire II – English version. Studies on Multilingualism in Language Education, 8,2. Hildesheim: Universität Hildesheim.
- Kersten, K., Ponto, K. und Bruhn, A.-C. (2021). Fragebogen zum familiären und sprachlichen Hintergrund II. Studies on Multilingualism in Language Education, 8,1. Hildesheim: Universität Hildesheim.
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- Bruhn, A.-C., Genzer, M., Thies, L. und Kersten, K. (2021). Die Entwicklung des verbalen Selbstkonzepts und sprachlicher Kompetenzen in monolingualen und bilingualen Institutionen. 5. Konferenz: Fortschritte im frühen Fremdsprachenlernen (FFF), Online.
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- Kersten, K. und Bruhn, A.-C. (2018). Comprehensible input and interaction in the primary classroom: Operationalizing foreign language teaching strategies as predictors for SLA. 8. Niedersächsisches Kolloquium der Fremdsprachendidaktik – Classroom Discourse: Durch Unterrichtsbeobachtungen Fremdsprachenunterricht verbessern, Hildesheim, Germany.
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