DE / EN

Forschung


RUEG P5 (A I)

Emerging Grammars in Language Contact Situations: A Comparative Approach. Teil­projekt P5: Clause Structure in Heritage German


Veröffentlichungen

  • Tracy, R., Thoma, D., Michel, M. und Ofner, D. (2014). Sprach­KoPF: Sprach­liche Kompetenzen pädagogischer Fach­kräfte. In , Bildungs­forschung 2020 – Herausforderungen und Perspektiven : Dokumentation der Tagung des Bundes­ministeriums für Bildung und Forschung vom 29.–30. März 2012 (S. 285–287). Bildungs­forschung, BMBF: Berlin ; Bonn.
  • Gawlitzek, I. und Tracy, R. (2005). All children start out as multilinguals. In , ISB4 : proceedings of the 4th International Symposium on Bilingualism (S. 875–889). Arbeiten zur Mehrsprach­igkeit / B, Cascadilla Press: Somerville, MA.
  • Tracy, R. (1987). The acquisition of verb placement in German. In , Proceedings of the 1987 Child Language Seminar held at the University of York, 23–25 March (S. 81–94). , University of York: York.